Selasa, 29 Oktober 2019

Ayam Bakar Station di Blue Lagoon Port Dickson dan Rumah Api Cape Rachado

Kami ke Pantai Blue Lagoon di Port Dickson untuk menikmati keenakan Ayam Bakar Station yang terkenal dengan set ayam bakar madu. Apakah yang membuatkan gerai ini mendapat ulasan paling tinggi dari pengunjung disana? Mari kita kaji..

Kami juga meredah Pantai Tanjung Tuan (Blue Lagoon Beach) di waktu air pasang dan waktu air surut. Kemudian kami memanjat bukit ke Rumah Api Tanjung Tuan (Cape Rachado Lighthouse) untuk melengkapkan sesi riadah kali ini.
Keseluruhan trip ini amat menyeronokkan dan boleh dibuat secara balik hari dari Kuala Lumpur atau jika ada kelapangan anda boleh juga menginap di Resort yang berhampiran (PNB Ilham Resort).

Lokasi Ayam Bakar Station Port Dickson: https://goo.gl/maps/WkPskibCkXtUJXo98 Lokasi Pantai Tanjung Tuan Port Dickson (Blue Lagoon Beach/Cape Rachado Beach) https://goo.gl/maps/Fq11HjBwvZAD6wfU9 Lokasi Rumah Api Tanjung Tuan (Cape Rachado Lighthouse) https://goo.gl/maps/rng1pjGZ1ppNFGgn9 Lokasi Cendol Anau (Depan McDonald Shell Port Dickson) https://goo.gl/maps/1BJ243yeThmiy8gj6



Sehingga berjumpa lagi di next topik..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tebang Balak Pokok Getah Boleh Dapat Duit??

Pertama kali tengok orang tebang balak pokok getah. Memang pengalaman yang bagi saya begitu menarik. Rupanya Tebang Balak Pokok Getah in...