Rabu, 1 Julai 2020

Jom! Jadi Youtuber. Kerja Dari Rumah Buat Youtube Channel Pun Jadi Kaya 💰


Hari ini saya nak kongsikan satu ebook paling best yang baru saya jumpa. Ebook ini berkenaan cara-cara menjadi Youtuber yang berjaya dan berpendapatan tinggi. 

Ebook: 

Kelebihan menjadi Youtuber ni, boleh buat kerja dari rumah sahaja (buat youtube channel) dan boleh menjadi pendapatan sampingan.. atau dalam beberapa kes seperti channel yang tengah Viral sekarang (Youtube Channel Sugu Pavithra dari negeri Perak), beliau berpendapatan melebihi rm10,000 sebulan walaupun baru sahaja start youtube channel bulan Januari hari tu (Jan 2020). 

Dan yang paling seronok, beliau bukanlah individu yang popular macam Datuk Alif Syukri atau Datuk Siti Nurhaliza. Beliau hanyalah suri rumah sepenuh masa dan suami beliau bekerja di ladang kelapa sawit. tetapi beliau sangat humble orangnya dan youtube channel naik mendadak dalam masa 3-5 bulan sahaja. 



Saya pun dah lama menjadi youtuber.. lebih setahun.. tapi masalahnya saya hanya buat sendiri-sendiri sahaja.. tak pernah belajar dari mana2 guru, kursus atau dari ebook. Hanya kaedah cuba jaya. Tapi bila saya baca panduan ebook yg dihasilkan oleh salah seorang youtuber berjaya ni (pendapatan beliau berpuluh ribu RM dari youtube channel).. barulah saya faham kenapa youtube channel saya lambat sangat naik.. 

Terdapat banyak tips-tips menarik yg saya tak pernah buat .. kerana tak belajar.. saya hanya buat video, edit guna laptop dan upload terus.. sedangkan ada banyak panduan dan tips yang perlu dipatuhi utk menjadi youtuber yang berjaya.. 

Jika anda ingin menjadi youtuber yang boleh popular dengan pantas tanpa melakukan banyak kesilapan... ebook ini adalah panduan yang amat berguna. Selepas saya beli.. saya terus habiskan selama sehari suntuk.. sebab tak sabar-sabar nak praktikkan ilmu2 berguna di dalamnya. 

Dapatkan ebook disini:

Selamat Menjadi Youtuber Berjaya. 
(jangan rugikan masa bertahun-tahun dengan kaedah cuba-jaya belajar sendiri-sendiri mcm saya :-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan